دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه

دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه
اطلاعات نرم افزار اطلاعات سخت افزار و بازی و خبر و اینترنت و دانلود + دنیای مجازی  
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
اول من و لینک کنید نام لینک من برای قرار گیری در وبلاگ شما (دنياي كامپيوتر و دانلود  قهوه) حالا خودتون رو از طریق لینک هوشمند لینک کنید





اطلاعات و داده های رایانه ای روز به روز در حال افزایش بوده و پیدا کردن اطلاعات موردنظر از میان حجم انبوهی از این اطلاعات، نیازمند موتورهای جستجوگری همچون گوگل است. امروزه با وجود گوگل، بینگ و... می توانیم تا حدی به اطلاعات موردنظرمان در دنیای اینترنت دست پیدا کنیم، اما گاهی اوقات نمی توانیم به آن سرعتی که در گوگل به نتیجه می رسیم روی هارد دیسک خودمان اطلاعات موردنظر را پیدا کنیم!
یکی از مشکلات نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز، ضعف در بخش جستجوست. ضعف های موجود در این ابزار موجب شده کمتر کاربری به استفاده از آن بپردازد، به طوری که بسیاری از کاربران ویندوز شش ماه یکبار هم به سراغ این ابزار نمی روند! اگر شما هم حجم عظیمی از اطلاعات را روی رایانه خود ذخیره کرده اید و می خواهید بسرعت به اطلاعات موردنظرتان دسترسی یافته و از آنها استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم از نــــرم افزار Advanced Find and Replace کمک بگیرید.
این نرم افزار با پشتیبانی از پرس وجوی هوشمند، این امکان را برای شما فراهم می کند تا با سرعتی بسیار بالاتر از سرعت جستجو در گوگل و به همان هوشمندی به جستجو در میان اطلاعات متنی خود پرداخته و پس از مشاهده نتایج، به اعمال تغییراتی همچون جایگزینی عبارت، تغییر نام و... نیز بپردازید.
قابلیت پرس وجوی هوشمند مشابه گوگل به شما این امکان را می دهد تا با اضافه کردن کاراکترهای ویژه، جستجوی دقیق تری به انجام برسانید. به عنوان مثال با وارد کردن عبارت (+«کلیک» نرم افزار ـ مکینتاش) تمام نتایجی که لزوما کلمه کلیک را دربرداشته و فاقد کلمه مکینتاش است و شامل عبارت نرم افزار می شود برای شما به نمایش درخواهد آمد.
از دیگر امکانات این نرم افزار قابلیت جستجوی متون و تغییر در یافته هاست. به عنوان مثال به کمک این قابلیت می توانید عبارتی را جستجو و عبارت دیگری را جایگزین آن کنید. همچنین می توانید پس از یافتن عبارت موردنظر، عبارت دیگری را به ابتدا، انتها یا میان آن اضافه کرده یا عبارت جستجو شده را حذف کنید.
جستجو و جایگزینی متون در میان چند فایل به طور همزمان و جایگزینی چند عبارت مجزا با عبارات دیگر نیز از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار می رود


دوست عزيز نظر يادت نره☺☻
اگر از مطلب خوشتان آمد و برای شما مفید بود نظر دهید و در نظزر سنجی ما شرکت کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, ] [ 9:11 ] [ مجید ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به همه اگه مطالب وبلاگ رو دوست داشتین نظر یادتون نره راستی تو نظر سنجی هم شرکت کنید ممنون میشم تشکر از همه
امکانات وب